Trendy ve světě českého franchisingu. Dominuje především zdravá výživa

Trendy ve světě českého franchisingu. Dominuje především zdravá výživa

Rozhodli jste se vniknout do světa franchisingu? Je to rozhodně skvělý krok, který nemusí podstupovat jenom ti, kteří chtějí začít podnikat, ale kteří nemají nápady. Franchising je určený prakticky pro kohokoli, kdo se chce stát součástí fungující společnosti, která má dobře našlápnuto. Pokud si však stále vybíráte vhodnou franšízu, podívejte se na aktuální statistiky. Ty mluví především o zvyšujícím se zájmu o poradenství a franšízy ve službách, jako je franšíza Extéria Market. V posledních měsících…

Číst dále

Jaká jsou pravidla úspěšné komunikace?

Jaká jsou pravidla úspěšné komunikace?

Pokud podnikáte, víte, jak důležitá je komunikace. Bez komunikace byste nebyli schopní vyjednat žádnou zakázku, stejně tak byste neměli schopní najmout zaměstnance nebo cokoliv si objednat. Samozřejmě komunikace je důležitá i v osobním životě, ale v byznysu se jedná o věc zcela nepostradatelnou.   Jelikož dnešní dobu charakterizuje opravdu nespočetně mnoho informací, je důležité umět komunikovat a přivést se tak k výsledku, kterého chceme docílit. Díky komunikaci jste schopní nejen vybudovat si firmu jako takovou,…

Číst dále

Jak vybírá investiční skupina DRFG nemovitosti do svých fondů?

Jak vybírá investiční skupina DRFG nemovitosti do svých fondů?

Činnost DRFG nepokrývá pouze cenné dluhopisy a podílové fondy. V rámci fondů hrají velkou roli ty nemovitostní, kterým investiční skupina DRFG věnuje pozornost hlavně v otázkách stability a zhodnocení. Podle DRFG je důležité, aby fondy byly stabilní a zároveň jejich zhodnocení zůstalo co nejméně dotčené v případě stagnace ekonomiky. To vede investiční skupinu k výběru nemovitostí například v menších obchodních zónách po celé České republice. Ta dokáží poklesu ekonomiky odolávat lépe než obchodní giganti v metropoli, kde se nachází více konkurentů….

Číst dále

Tři chyby, které vedou k likvidaci byznysu

Tři chyby, které vedou k likvidaci byznysu

Rozjet byznys v dnešní době se jeví jako hračka, ale není to tak snadné, jak se člověku může zdát. V současné době je konkurence opravdu obrovská a člověku se po pár měsících může zdát, že jeho byznys skomírá. Důvodem likvidace byznysu nebo jeho krachu bývají často chyby, kterých se člověk dopouští. Ano, i podnikatelé dělají chyby. Zatímco z některých se hravě otrká a poučí, některé ho zrovna stojí jeho byznys. Zaměřme se na ty druhé.  …

Číst dále

4 rady pro úspěšné podnikání

4 rady pro úspěšné podnikání

Být svým vlastním pánem a dělat práci, která nás baví a naplňuje. Romantická představa o podnikání často krutě naráží na tvrdou realitu. Ve světě plném konkurence opravdu platí, že bez práce nejsou koláče. Univerzální návod na úspěšné podnikání neexistuje, ale pomoci mohou i tyto 4 dobře mířené rady.   Dělejte to, v čem jste dobří  Začněte podnikat v oblasti, která je vám blízká a vyznáte se v ní. Rovnou totiž budete mít výhodnou startovací pozici a můžete předejít řadě…

Číst dále

Co úspěšní lidé dělají a nedělají?

Co úspěšní lidé dělají a nedělají?

Mezi úspěšnými a neúspěšnými lidmi je jeden velký rozdíl, a to především rozdíl v jejich chování a přístupu. Úspěšní lidé si například moc dobře uvědomují, že myšlení je opravdu mocné, že v myšlení se ukrývá moc. Myslí proto neustále pozitivně, což přináší jenom další pozitivní odezvy. To je ostatně jenom jedna z mnoha věcí, které úspěšní lidí dělají a které neúspěšní naopak nedělají. Podívejme se na další věci, které odlišují úspěšné od méně úspěšných.   Konkurence…

Číst dále

Walt Disney patří k největším podnikatelům všech dob. Seznamte se s jeho životem i filmy

Walt Disney patří k největším podnikatelům všech dob. Seznamte se s jeho životem i filmy

Mezi podnikateli se najdou jedinci, které vyzdvihujeme více než jiné. K těmto podnikatelům patří například člověk, který se zasloužil o naše kouzelné dětství. Řeč je o podnikateli jménem Walt Disney, který se bezesporu řadí k největším podnikatelům všech dob. Právě on stojí za nestárnoucími animovanými postavičkami, jako je myšák Mickey nebo smolař a věčný skrblík kačer Donald.   I když mnozí podnikatelé šli v jiných šlépějích než on, inspirovali se jeho životem a tím, co dokázal….

Číst dále

Jak šel čas s televizí Nova

Jak šel čas s televizí Nova

V České republice máme rovnou několik komerčních televizních stanic. Králem a královnou je však TV Nova a TV Prima. Zastavme se však u televize Nova, která sice není o moc více sledovaná než druhá zmíněná komerční televize, ale aktuálně se o ní mluví opravdu hojně. Důvodem toho je její odkup nejbohatším Čechem, kterému tak po dlouhých letech připadla znovu.   Pokud jste se domnívali, že vás už nic nemůže překvapit, pak jste se spletli. Nedávno se…

Číst dále

Největší inovátoři, kteří se zapsali do světa byznysu

Největší inovátoři, kteří se zapsali do světa byznysu

Svět byznysu už dávno není takový jako před lety. Změnil se za poslední léta, a to především díky měnící se době, která jde sedmimílovými kroky dopředu. Pokud patříte k lidem, kteří se o svět byznysu zajímají, pravděpodobně budete vědět, kdo všechno se za poslední léta zapsal do světa byznysu, kdo konkrétně je považovaný za inovátora, jenž přinesl světu něco, bez čeho dnes nemohou lidé žít.   Jak již bylo zmíněno, v současné době je svět byznysu…

Číst dále

Novinky a inovace, kterými značky šokují

Novinky a inovace, kterými značky šokují

Mysleli jste si, že už nemůžete být ničím šokováni? Že už podniky ani značky nemohou přijít s něčím inovativním, že na světě už všechno je? V případě, že jste si to mysleli, tak jste se pořádně spletli. Značky, podniky a velké společnosti se snaží dnes a denně vymýšlet něco, čím mohou své zákazníky překvapit nebo nadchnout. Nechtějí, aby je konkurence předběhla, a tak mnohé firmy přichází s mnohdy velice zbytečnými věcmi nebo inovacemi, aby nezůstali…

Číst dále
1 2 3 6