Mysleli jste si, že už nemůžete být ničím šokováni? Že už podniky ani značky nemohou přijít s něčím inovativním, že na světě už všechno je? V případě, že jste si to mysleli, tak jste se pořádně spletli. Značky, podniky a velké společnosti se snaží dnes a denně vymýšlet něco, čím mohou své zákazníky překvapit nebo nadchnout. Nechtějí, aby je konkurence předběhla, a tak mnohé firmy přichází s mnohdy velice zbytečnými věcmi nebo inovacemi, aby nezůstali stát na jednom bodě.
Jelikož jde svět neustále dopředu, musí se snažit i jednotlivé značky a firmy jít dopředu, i když je to pro ně možná krapet těžké. Přece jenom je na světě vyrobeno už tolik věcí, najít něco nového a unikátního, to není snadný úkol. Prozraďme si však několik inovací nebo novinek, s nimiž se známé i méně známé značky snaží dostat do světa.
Under Armour ve vesmíru
Znáte sportovní značku Under Armour? Doposud jsme od značky mohli očekávat jenom mikiny, trička nebo legíny. Jenže nyní se značka rozhodla zamířit doslova až ke hvězdám. Americká firma Under Armour se totiž rozhodla vytvořit speciální technologiemi nabité kombinézy, také boty nebo spodní prádlo, které je určené do vesmíru. Jedná se o zakázku pro miliardáře Richarda Bransona, který aktuálně investuje nemalé peníze do vesmírné turistiky.
Módu z odpadu přináší Nike i Adidas
V současné době se mnohé značky předhání v tom, kdo přinese ekologičtější způsoby oblečení. Lidé nechtějí podporovat velké řetězce, které svou velkovýrobou mají negativní vliv na planetu. Značky Nike a Adidas proto přišli s unikátním řešením, kterým je móda z plastového odpadu, který se vyloví v mořích a oceánech. Třeba značka Nike ročně na výrobu oblečení spotřebuje až milion vyhozených plastových láhví, z nichž následovně vyrobí například boty nebo sportovní dresy, které budou zdobit třeba profesionální fotbalisty.