Do drogerie jednou za čas zavítá každý z nás. Důvodem je koupě barvy na vlasy, produktů potřebných k líčení nebo jen zkrátka potřebujeme aviváž na praní a v běžných supermarketech se nechceme mačkat kvůli jedné láhvi aviváže. V současné době je na trhu nespočetné množství drogerií, k těm nejoblíbenějším a nejvíce rozvětveným se řadí rozhodně drogerie Teta, která nově spustila také svůj vlastní e-shop. Pokud se tedy nechcete mačkat ani v této drogerii, využijte online obchod, kde je více jak deset tisíc produktů.
Otázkou je, proč se rozhodne drogerie Teta investovat do vlastního e-shopu. Přece jen kdo chce, ten si do drogerie rád zamíří. Firmě je však dobře jasné, že lidé nemají chuť tahat se s těžkými taškami, v nichž nebude jedna aviváž, ale rovnou tři. Raději by si takové zboží nechali dovézt domů kurýrem. A právě to je ten důvod, proč e-shop vznikl. Má sloužit především pro velké nákupy, které navíc budou na e-shopu daleko výhodnější.
Jak již bylo zmíněno, v internetové drogerii Teta by mělo být k dispozici více jak deset tisíc produktů a zboží, které se koupí taktéž v kamenných prodejnách.
Výhodnější nákupy pro členy Teta klubu
I v internetovém obchodě bude platit, že výhodnější nákupy budou mít ti, kteří jsou členy Teta klubu. Díky členství v klubu si budete moct sbírat věrnostní body i za online nákupy, které při pozdějších nákupech využijete.
Cílem má být i zvýšení hodnoty průměrné objednávky
Díky e-shopu také drogerie Teta zvýší svou hodnotu průměrné objednávky. V kamenných prodejnách je sice neustále plno, ale většinou jsou kamenné prodejny využívány pro náhodné, drobné nákupy. Pobočky této drogerie, kterých je v České republice neuvěřitelných 760, mají sloužit k drobným nákupům nadále, e-shopy mají být spíše určeny pro větší nákupy.