Když byznys jménem Zásilkovna před lety začínal, už tehdy se říkalo, že se o tomto byznysu ještě něco uslyší. A kupodivu se tak opravdu stalo. Byznys jménem Zásilkovna se nyní těší velkým úspěchům a oficiálně se tak stává konkurentem České pošty, na kterou jsou jenom samé stížnosti. V nedávné době se například Zásilkovna rozrostla o novou službu i pro fyzické osoby, které mohou prostřednictvím Zásilkovny odeslat balík jiné fyzické osobě. Už to tedy není specifikováno jenom na firmy a jejich zákazníky, už je možné posílat si balíky i mezi sebou, a to za jednotkou výhodnou cenu skrze mobilní aplikaci.
To však nebyla ani zdaleka jediná novinka, kterou Zásilkovna vypustila do světa. Také se nechala slyšet, že se bude hodně investovat. Do čeho konkrétně, to před několika měsíci nesdělila. Nyní se to ale ví – investovalo se konkrétně do nových dep. Pražské logistické centrum by tak mělo měsíčně přepravit i několik milionů zásilek.
Dosáhne se vytyčeného letošního cíle?
Investice, která není malá (jedná se o investici ve výši deseti milionů korun), má pomoct dosáhnout letošní stanovený cíl pro tento rok. Tímto cílem je mít vyšší tržby než jedna miliarda korun. Sice to není nejlehčí cíl, ale není to také nereálný cíl. Jak jsme zmínili, jenom pražské logistické centrum má měsíčně přepravit i několik milionů zásilek.
Jak je na tom Zásilkovna s tržbami nyní
V současné době se Zásilkovna pyšní tržbami ve výši 425 milionů korun, které utržila v prvním pololetí letošního roku. Jedná se o meziroční růst o více jak sedmdesát procent. Jejich plánovaný obrat ve výši 1,3 miliardy korun se tak úspěšně daří naplňovat.
Aby se však dařilo naplňovat cíl i nadále, rozhodla se Zásilkovna investovat do pražského logistického centra a do dalších dep. Jenom do pražského logistického centra, které se nachází v pražské Ruzyni, se mají investovat tři miliony korun. Očekává se, že ve vánoční špičce dojde k obrovskému boomu a Zásilkovna na to musí být připravena.